20/JohorBahru,Malaysia/A blogger since 2008/Professional and Intellectual Accountant to be.

Kena tag HOHO

ditag oleh fatinzurki9

1.Siapa yang penting dalam hidup anda ?
- fam , friends , bf .

2.Apakah benda terakhir yang anda beli guna duit sendiri ?
- gula gula ribena ehh ?

3.Dimanakah tempat perkahwinan kamu ?
- x tau , x terfikir pon .

4.Berapa lama anda rasa hubungan anda kekal ?
- sampai syurga AHAH

5.Adakah anda dilamun cinta ?
- yeahhh babyy

6.Dimana restoran terakhir kamu makan ?
- secret recipe

7.Namakan buku terakhir yang kamu beli ?
- beli ? x ingat lah

8.Apakah nama penuh kamu ?
- adilah syaza bt abdul aziz . sedap ann ? ngahah

9.Kamu lebih senang dengan ibu atau ayah ?
- ibu umi mama mak mother mum

10.Namakan orang yang kamu ingin jumpa ?
- org org yg buat formula maths sama ade yg hidup mahu pun yg mati ngehh

11.Sebutkan nama orang yang paling kamu rapat ?
- mun and bf kutt

12.Adakah anda membasuh baju sendiri ?
- ohh tidakk . saya pemalas , harap maklum .

13.Tempat yang paling seronok yang anda ingin pergi ?
- ala , dlm bnyk bnyk tempat saya pergi pon , saya mest nak balik rumah . rumah paling best ! mcm mcm adaa :DD

14.8 perkara yang amat anda gilai ?
- yupp , barang barang converse
- coklat

15.8 buku yang baru dibaca ?
- buku tulis komsas
- how to be popular
tuu je .

16.8 perkara yang sering diucapkan ?
- penipu ahh
- muka mcm taik
- haha
- blahhh
- elehh
- tanak kawan
- hee
- nyehhh
(serious x tipu eh)

17.8 lagu yang sering anda dengar berulang kali .
- fall for u - secondhand serenade
lagu ni selalu berkumandang tiap tiap kali dia call .

18.8 perkara yang dipelajari tahun lepas ?
- baru tahu xde present yg lagi bermakna for my parents melainkan kejayaan
- wahah jgn study last minute dohh
- kawan senang dapat tp nk kawan yg baik , mmg susah .

19.5 orang yang hendak anda tagged.
- shaf anak tuan zain . oii buat sekarang ! haha

2 comments:

aten aje? said...

oit. ko pegi kota?

diladola said...

yupp yupp .
next week .
sedihh ouh nak tinggalkan gang .
haihh .

ko pergi muar x ?
pergi laa .
bagus ape .

wehh wehh ,
bila lama lama aku tengok ko
nyer blogggg an ,
aku jadi jeles plak
sbb template dia lain .
wahahaa .

ko tengok ah ,
nnt aku cari yg lagi baik punyaa .
ahaha