20/JohorBahru,Malaysia/A blogger since 2008/Professional and Intellectual Accountant to be.

Busy day.

alright,
pagi pagi bangun at 9:45 am.
cehh, anak dara ape nehh :P
then tengok tv jap,
hampeh xde cerita yg best =='

around 12 something,
follow ayah gi giant.
keluarkan duit plkn sekali,
ntah nape mcm pelik je,
haritu baru je keluarkan rm80,
harini nak keluarkan another rm100,
tp bila check balance,
kenapa tinggal rm*** ?
waddahell

*allaun plkn ta masuk penuh lagi, dushdush*

then pi beli shawl bagai,
siap kena tegur ngan macik tu.

" banyak betul adek beli ye "
:D

vroom vroom, balik rumah.

then pi majlis kawen sorang staf mama neh.
pakai shawl yg baru beli kat giant tuu :P
alamak, wa da dtg penuh bergaya,
boleh plak terserempak ngan mamat satu kem plkn.

COKI!

haha :D
aku lupa la kau duk kg melayu kankan,
rambut kau da panjang sikit, weewiiit :P

mula mula ta perasan die,
then tetiba die misscall, and msj ;

him : ai, ta nampak aku kat sini ke?
me : nmpk la ngeng, ape kau wat kat sini? adoyai!
him : ni akak member aku kawin la gleerr
me : oyeah?! BLABLALABLA

coki, sorry ta tegur kau!
aku segan dok,
da lama ta nmpk,
bla td tetiba ternampak kau,
ADOII terkejut berok akuu :P



******

then pi daftar lesen keta
bayangkan dgn baju kurung lawa lawa kan,
mana tak org kat situ tengok semacam,
dlm hati dorang mugkin berkata ;

"ek eleh, amende la minah ni nak meragam pulak kat sini"

cehh, aku duli apeee :O

so, okay.
dila,
terpaksalah kau mendengar ceramah
pada esok hari
from 9am until 4-5pm kot.

HAIH, getready,
ta lama lagi bawak keta laa kauu, oyeah!
:DDD

No comments: