20/JohorBahru,Malaysia/A blogger since 2008/Professional and Intellectual Accountant to be.

It was just okay.

okay.
ta penah penah driving class petang kan,
amek kauu.

PANAS GILA!
habis satu badan berpeluh, basah -.-

tadi dua jam belajar.
for the first hour,
ckgu tu suruh buat

yg naik bukit tuu,
reverse parking,
tiga penjuru.

ALHAMDULILLAH.
semuaa da okayy da.
cuma na kena practise more :)
but im very satisfied.
syukur syukur :)

yg on the road tu je.
banyak cuai kot.

it was okay, actually.
ckgu pon ade senyum tadi.
if not, muka ta puas hati je.
but im still scared for tomorrow.
hmmm.
esok pre-test.
gotta drive all by myself.
nnt org yg kat sebelah tu cuma
tengok, tick. tengok, tick.
hopefully lulus.
INSYA'ALLAH.

:DD

yeah, ive made my decision.
and i think its the best for me.
for my future.
orang semua duk sebok nak p U sane, U sini kann.
tp saye tetap dengan matriks.

idc wat other people say bout matriks.
idc. really.
come on,
we have to believe in ourselves.
and i know,
my parents will always be right there for me.


still, ALHAMDULILLAH.
thank you GOD.

No comments: