20/JohorBahru,Malaysia/A blogger since 2008/Professional and Intellectual Accountant to be.

Fatinzurkinain !!

wehh wehh , sape lagi yg ko tau terima tawaran sbp tu ?
cerita cerita ! aku nak tau !
nak tau sangat nih .

er , sorry terpaksa tanye kau melalui blog . abis myspace ko da jarang on9 . menyampah .

3 comments:

aten aje? said...

hahahaha
terkejut aku ko siap buat post pasal aku xDxD

arrr aku masa tu tanya hazira jee
dia, farhana fadzil, saiful dapat sains muar dengan aku.

amin dia kata dpt kota tinggi

tu je la kott
aku malas nak sms2 orang

ko nak g ke?

diladola said...

wehh ! ape nih , semua tempat sama je ngan ko . ape ni ape tu ?!
x aci wehh , x aci !
wuuuuuuu T_T .
ntah la , rasenya mcm g kot .
ko ko ko ?

aten aje? said...

aku aku aku
tengah memikir lagi..
aihh
aku dah tengok dah skolah tuu
tak dpt bayangkan aku mcm mana nanti kat sana