20/JohorBahru,Malaysia/A blogger since 2008/Professional and Intellectual Accountant to be.

Long time no shopping!


okay gmbar ni tade kena mengena dengan story yee :D


yaayyyy!
akhirnya. akhirnya. akhirnya.

just now went to mahkota parade, melaka.
at last dapat jugak beli kasut tuuu!
yg saya idam idam kan.
heee ;D

tapi bila tengok lama lama, alaaa tade lah lawa mana.
tapii still, nak jugak. haha.

fine.
tadi pergi beli shawl lagi.
leopard-ish!
suka suka! ;DD

tapi yg the best part is ;
dapat lepak and hang out with nadia and her sporting parents!
best tauuu.

ibu and abah kau cumel gila boleh tak.
lagi lagi ayah kau!
haha he is one funny man! like, seriously!

naddyy,
thanks a lot for ;

1. pinjamkan aku 10 ringgit untuk beli shawl. (duit tak cukup heheh)
2. teman aku pilih baju and bag walaupun kau hanya mampu melihat dan memberi pandangan
3. teman aku patah balik sana sini penat penat tercungap cungap semua tu kan

thanks thanks thanks!
kauu layan je songel aku ni kan. hmmm.

THANKS FOR THE DAY.

ps ; hang out tadi buat aku lupa masalah aku kejap.

No comments: